Livrare

1. Unde livram?

Livram oriunde in Romania.


2. Care este termenul de livrare?

Produsele se livreaza in maxim 10 de zile lucratoare, mai putin produsele de tapiterie (canapele, fotolii, coltare), scaunele si mesele din sticla sau cu picioare din lemn care au un termen de livrare de maxim 60 de zile. Pentru a afla termenul exact de livrare al unui produs inainte de a face comanda puteti suna la 0771.522.071 sau ne puteti trimite un e-mail la adresa online@spectral.ro .


3. Cum se poate plati?

Plata produselor se poate face integral prin cardurile VISA, MasterCard sau Maestro, integral prin transfer bancar de la orice banca de pe teritoriul Romaniei in contul de lei al SC Spectralcom SRL deschis la UniCredit sau in 12 rate fara dobanda prin cardurile de rate aferente bancilor Credit Europe (Card Avantaj), Banca Transilvania (Star BT), Garanti Bank (Bonus Card), BRD Finance sau Alpha Bank. Produsele se pot plati si in rate cu dobanda pe o perioada de pana la 60 de luni prin Euroline.


4. Care sunt taxele de livrare?

Pentru comenzi de peste 5000 de lei livrarea este gratuita. Pentru comenzi sub 2000 de lei exista o taxa de transport de 59 de lei.


5. Cum livram?

Toate produsele se livreaza prin curier sau cu utilitare proprii.


6. Cum se monteaza produsele?

Produsele se livreaza demontate si sunt insotite de schite de montaj.


7. Ce garantie au produsele?

Toate produsele beneficiaza de garantie timp de 24 de luni din momentul livrarii.


8. Care este politica de returnare a produselor?

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati in posesia fizica a produselor. Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa Str. Weinfeld nr. 2, Barlad, jud. Vaslui, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile. Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor. Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.


9. Cum ne puteti contacta?

Ne puteti contacta prin e-mail la adresa online@spectral.ro sau la numarul de telefon 0771.522.071 .