Producătorul de mobilă Spectralcom, cu afaceri de 3,9 mil. euro în 2019, a deschis cel de-al 4-lea magazin în sistem de franciză sub brandul Spectral Mobilă, după o investiţie de 70.000 euro

Publicat de Spectral 15.09.2020 0 Comentarii

Producătorul de mobilă Spectralcom, cu afaceri de 3,9 mil. euro în 2019, a deschis cel de-al 4-lea magazin în sistem de franciză sub brandul Spectral Mobilă, după o investiţie de 70.000 euro

 

 

Producătorul de mobilă Spectralcom din Bârlad, companie deţinută de antreprenorul Andrei Dodiţă, a ajuns la o reţea de 11 magazine sub brandul Spectral Mobilă, după o investiţie de 70.000 de euro în ultima locaţie deschisă în sistem de franciză în Slatina.

 

Compania a deschis pe parcursul acestui an două magazine în sistem de franciză.

 

„În acest an am reuşit să menţinem ritmul extinderii reţelei de magazine Spectral Mobilă, iar după deschiderea showroom-ului din Târgu Jiu la final de martie, am inaugurat a doua franciză Spectral Mobilă din acest an în Slatina. Magazinul se întinde pe o suprafaţă de 330 mp”, a spus Dan Dodiţă, director de vânzări al  Spectralcom.

 

Compania deţine o reţea de şapte magazine fizice proprii deschise în Bucureşti, Buzău, Bârlad, Călăraşi, Galaţi, Râmnicu Sărat şi Tecuci, şi patru magazine deschise în sistem de franciză în Piteşti, Calafat, Slatina şi Târgu Jiu.

 

De asemenea, piesele de mobilier produse în fabrica din Bârlad mai sunt vândute şi prin intermediul a peste 100 de magazine partenere din întreaga ţară, cât şi online. De altfel, 18% din cifra de afaceri a companiei este generată de mediul online.

 

„În acest moment suntem în discuţii cu mai mulţi parteneri pentru noi deschideri de magazine Spectral Mobilă în mai multe oraşe din ţară, iar în funcţie de momentul semnării contractelor încercăm să mai inauguram o franciză în acest an sau cel târziu la începutul anului viitor. Pe tot parcursul anului 2021 ne propunem să deschidem alte trei sau patru magazine Spectral Mobilă”, a adăugat Dan Dodiţă.

 

În prezent, în cadrul companiei lucrează aproximativ 100 de salariaţi.

 

Compania a încheiat anul 2019 cu afaceri de 3,9 mil. euro, în creştere cu 12% faţă de anul precedent, iar pentru anul în curs reprezentanţii estimează afaceri de 4,4 mil. euro.

 

Sursa: Ziarul Financiar

Lasa comentariu