Spectral – creștere a cifrei de afaceri în plină pandemie

Publicat de Spectral 16.03.2021 0 Comentarii

Spectral – creștere a cifrei de afaceri în plină pandemie

 

 

Deși anul 2020 părea un an catastrofal pentru mediul de afaceri, unii producători de mobilă din România au avut surprize plăcute. După Mobila Dalin care ne-a declarat că, în ciuda închiderii temporare a magazinelor fizice, vânzările au sporit, avem un nou exemplu de succes: Spectralcom.

 

Producătorul de mobilă Spectralcom anunță printr-un comunicat de presă creșterea cifrei de afaceri. Culmea este că această creștere a fost înregistrată în plin an de pandemie de COVID-19, și este o creștere raportată la anul anterior, 2019. Practic, Spectralcom a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri netă de 4,22 milioane de euro, în creștere cu 8% față de cea din 2019.

 

Cu atât mai dătătoare de speranță este această veste cu cât producătorul s-a confruntat la începutul anului 2020 cu probleme – în primul trimestru al anului, înregistrase deja o scădere a vânzărilor cu15% față de aceeași perioadă a anului precedent.

 

„Însă după ridicarea parțială a restricțiilor în luna mai, cererea pentru produsele de mobilier a fost în continuă creștere până la finalul anului și am reușit să încheiem 2020 cu o creștere de 8% a cifrei de afaceri in euro față de 2019”, a declarat Dan Dodiță, director de vânzări al Spectralcom. Dar nu a fost un succes întâmplător. Compania a investit în capacitatea de producție, inaugurând un nou flux de producție a pieselor din MDF și un nou depozit de produse finite. În acest sens, au fost construite două hale, amândouă realizate integral în anul 2020.

 

Planuri pentru 2021

 

„Pentru anul 2021 ne-am bugetat o creștere a cifrei de afaceri de 15% generată și de deschiderea a cel puțin patru noi magazine Spectral Mobilă în sistem de franciză. Pentru a mări capacitatea de producție, așa cum am făcut-o de fiecare dată în ultimii 10 ani, vom construi două noi hale și vom achiziționa noi utilaje pentru fabricarea mobilei.”  - Dan Dodiță.

 

Strategie de vânzare: magazine fizice și prezență online

 

În prezent, colecțiile de mobilă Spectralcom sunt vândute printr-o rețea de douăsprezece magazine proprii sau în franciză, și în peste o sută de magazine partenere deschise pe teritoriul întregii țări. Mobila Spectralcom poate fi achiziționată și de acasă însă, prin platforme de cumpărături online, încheind în acest sens contracte de colaborare cu unii dintre cei mai cunoscuți retaileri online: eMag.ro, Vivre.ro, cel.ro, domo.ro, esteto.ro, teamdeals.ro și altele, dar și printr-un magazin online propriu.

 

Sursa: MagMob.ro

Lasa comentariu